Hulp aanvragen ?Ik zoek een toffe job!
Dienstenbrigade
Marktplein 30
3590 Diepenbeek

011/42.62.18
info@dienstenbrigade.be

Erkenning nr. 01032
Personeelsinfo

Ons bedrijf

Wie zijn wij?

Een fulltime job, papa van twee kleine kinderen en een echtgenote die werkt ... Piet Achten ziet al vlug het nut in van poetshulp tegen een betaalbare prijs. En omdat heel wat andere jonge gezinnen in hetzelfde schuitje zitten, besluit Piet op zelfstandige basis poetshulp aan te bieden via het systeem van dienstencheques. In 2004 is de Dienstenbrigade uit Diepenbeek klaar om uit te rukken. En het is meteen een schot in de roos.

De vraag naar de dienstverlening van de brigade is groot en het jonge bedrijf groeit voortdurend. In de zomer van 2006 wordt echtgenote Ann medezaakvoerder van de Dienstenbrigade. Terwijl Piet de financiële en commerciële leiding op zich neemt, staat Ann in voor de administratie, operationele organisatie en het personeelsbeheer, intussen versterkt door medewerksters Tine en Ann. Samen met hun 120 medewerkers staan ze klaar om u een kwalitatieve hulp te bieden in het huishouden in de regio Midden-Limburg.

Onze missie

Poetsen, wassen en boodschappen doen in het weekend, strijken in de week....  Misschien zijn die huishoudelijke taken wel moeilijk te combineren met uw werk, of wordt het u fysiek te zwaar? Dan bent u hier aan het juiste adres.

De Dienstenbrigade rukt uit om u het leven wat gemakkelijker te maken. Onze missie? Vraag en aanbod op het vlak van poetshulp maximaal op elkaar afstemmen. En dit via het supereenvoudige, superaantrekkelijke systeem van dienstencheques. Wij zetten alles op alles om voor u de geknipte poetshulp te vinden, helemaal op uw maat. Onze kwaliteitsaanpak, nauwgezette selectie en strikte opvolging staan daarvoor garant.

Bel ons gerust voor meer informatie. Dan bekijken we samen wat voor u de ideale oplossing is. Bent u klaar voor wat meer kwaliteit in uw leven? Bel ons op 011/42.62.18


Ann, Tine, Ann, Piet en Guzzi

(Proef even van de sfeer in kantoor: Guzzi )

 

Wij zijn een Inclusieve Onderneming:

ook in 2022 ontvingen wij wederom ons ‘Referentiebewijs Inclusieve Onderneming 2022’.Dit wil zeggen dat we concreet bijdragen aan de arbeidsinschakeling van mensen met potentieel op de arbeidsmarkt - hoe divers ook - en zo ook rechtstreeks meewerken aan de realisatie van de duurzame ontwikkelingsdoelstellingen (Sustainable Development Goals) van de VN.

Wij blijven ons inspannen om inclusief te ondernemen met ondersteuning van een Werkplekarchitect (ondersteunende organisaties zoals in ons geval Alternatief, Stebo en GTB, voor job- en taalcoaching). 
 
Vlaanderen streeft naar een werkzaamheidsgraad van 80% in 2030. Dat doel ligt enkel binnen bereik als ook mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt hun talenten kunnen inzetten. Om daartoe in staat te zijn - en zo deels mee de huidige spanningen op de arbeidsmarkt te verminderen - hebben ze nood aan:
 
• een intensieve en specifieke begeleiding die de Werkplekarchitecten hen kunnen bieden;
• werkgevers die hun werkvloer voor deze ondersteuning openstellen.

Wij zullen ons blijvend inzetten voor deze doelstellingen !

 

Wij zetten ons in binnen de dienstencheque-sector

Ons vormingsfonds Dienstencheques is heel actief om initiatieven te nemen om de sector te ondersteunen, en wij nemen daaraan dan ook heel graag deel !

Zo maakte onze werkneemster Valérie een filmpje voor de campagne ‘ik toon respect’ , fungeerden wij als testbedrijf voor de nieuwe werkbaarheidsscan voor de sector (een tevredenheidsbevraging voor huishoudhulpen en klanten), werden er twee coaches opgeleid voor de huishoudhulpen en konden wij uitgebreide workshops ergonomie organiseren voor het personeel onder het ESF project ‘werkbaar werk’.

Hier vind je de initiatieven van Vorm DC .

 

  • tine 2
  • Ann
  • Piet
  • Ann